buna sunt mai noua pe aici dar am citit ficul tau si imi place sa pui continuarea :hi: :razz: =) :D
27.07.2009
23KB
:nebun: :nebun:
il ador
31.07.2009
42.8KB
th :nod: :nebun:
21.01.2008
25.2KB
poza.. :D :nod:
18.01.2008
45.4KB
:cool:
20.01.2008
9.6KB
e szuper sweet....... :rotfl:
21.07.2009
33.3KB
:zzz:
30.10.2009
42.6KB
id meu e pachital05..... :rolleyes:
17.03.2008
26.7KB
:nebun:
08.07.2009
31.2KB
Don`t be sad my love:(
05.02.2008
17.3KB
poza e cam veche.. e de la revelion.. :nebun:
mda
09.02.2008
43.6KB
aaaa......girls.....srry sa va dezamagesc buuut tot wekendu o s fiu tarata intrun lok hidos unde o s trebuiask s fak pe babysitter k verisoarele mele d 6 ani.....jiiii no am avut kand sa scriu nextu pt k azi am avut o zii plinaaa de aiureliiiiii deeeshi va promit un next extreeeem de loooong duminik seara sau luni dimineataaaaaa......srry......sau rugativa sa ploua in sibiu k s ma intork akasa:)):)):)) ok?:)):)):)) :rotfl: :rotfl: :rotfl:
srry again :rusine:
04.07.2008
51KB
Personajul2:Vanessa
Caracter:Vesela
Varsta:16
07.11.2009
29.5KB
H.OOO.T de tot :rotfl: :rotfl:
16.07.2008
40.4KB
cine vbeste frumos?? :rotfl: :rotfl:
zombie emo..girl
asta nui emo doamne fereste e prea urata... :zzz:
20.07.2009
24.5KB
ceva mai recenta :rotfl:
azi mai pun ceva poze noi :rusine: ca ma`m vopsit :zzz:
19.06.2008
8.7KB
yo sper sa intram toate j chiar mai multi :)
15.10.2008
10.3KB
“Automatisch”
So automatisch
Du bist wie ‘ne Maschine
Dein Herz schlägt nicht mehr für mich
So automatisch
Berühren mich
Deine Hände
Spür alles, nur nicht dich
So automatisch
Deine Stimme – elektrisch
Wo bist du, wenn sie spricht?
So automatisch
Wie du sagst, ich bin dir wichtig
wer programmiert dich?
Refrain:
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist
Wie automatisch
Renn ich durch alle Straßen
Und keine führt zu dir
Wie automatisch
Folgen mir deine Schatten
Und greifen kalt nach mir
Du bist wie
Ferngesteuert
Statisch und
Mechanisch
So automatisch
Dein Blick so leer
Ich kann nicht mehr
Alles an dir
Wie einstudiert
Du stehst vor mir
:nebun: :nebun: :nebun:
19.08.2009
25.4KB
sper k n`am mai pus`o :uimit:
06.06.2008
29.4KB
Ea e NaNiThA are 11 ani e fana th shi adora sa cante kam atat despre ea ( app eoh sunt cea cu parul mai brunet shi ea cealalta)
15.10.2009
53.4KB
cred ca ajung :rotfl: :nebun:
17.08.2009
15.8KB
uitatziva mah ji voi la ingerasul asta mic..
cum poate el sa fie emo..
deja mam saturat sa imi pierd noptile injurandul pe Doru Yuga ji prapadind creditul pe el cnd puteam sa fac cv folositor cu el...
dar ma rog..
BILL NU ESTE EMO>> :x :x :x :x :x
ce sa le faci invidia asta trezeste prostimea din om :x :x
25.07.2008
20.4KB
:nebun:
03.10.2009
49.8KB
TWINS :nod:
29.04.2008
23.8KB
sunt agent sub acoperire..nimeni nu trebuia sa ma recunoasca :cool:
03.02.2008
21.1KB
buna, eu sunt iuliana sunt din bacau, am 15 ani si sunt o mare fana th dar sunt fana si rbd si sper sa nu va suparati ca multi spun ca nu poti fi fan a doua trupe ce sunt rivale dar eu nu le consider rivale le consider mai bine spus doua trupe care sunt foarte diferite si in acelasi timp cu multe lucruri in comun.ce sa mai spun despre mine.... sunt o persoana careia ii place sa vb despre orice. imi place sa scriu poezii ,ador muzica si imi place in special muzica rock si latino.....si cam atat :)
06.02.2008
34.1KB
Magnus ( Bill):
12.06.2009
25.5KB
no way
03.02.2008
15.8KB
Flaaam:X
08.07.2008
73.9KB
:nebun:
04.01.2010
28.4KB
aici punem pozele cu bill unde are parul blond si roscat,,,,,,, :zzz:
29.12.2007
29KB
hy..imi dai un pup?:*
03.02.2008
30.6KB
:surprised: :rotfl:
23.01.2008
36.6KB
.
05.07.2009
40.9KB
Versuri "Tokio Hotel - Reden(romana)"
Hello
Stai in fata usii mele
Nu mai e nimeni aici
In afara de tine si d mine
Orice ar fi, intra
Restul va veni d la sine
In camera 483
Inauntru
Nu e niciodata ziua
Lumina vine
De la minibar
Si nici maine
Nu va mai fi lumina aici
Bine ai venit in hotel
Tot ce am vrut a fost
Sa vorbim
Iar acum
Tu stai aici intinsa
Iar eu stau intins langa tine
Vorbind
Vorbind
Vino aici
Nu vom fi intrerupti
Am pregatit totul
"Nu deranjati"
Cui ii pasa
Unde suntem maine
Lumea este aici acum
Intinde-te din nou
Te ascult
Iti vad fatza
Buzele tale
Se despart
Vorbind usor
Te rog nu atat de repede
Bine ai venit in hotel
Ref.....
In fata usii e alerta
Toata lumea ne cheama
Ma sacaie
Nu vreau cu altcineva decat cu tïne sa..
Vorbesc
Vorbesc
09.02.2008
36.6KB
6. :nebun:
01.07.2009
25.1KB
:X:X:X:X:X:X: :cool: :cool: :cool: :cool:
03.11.2009
29.1KB
asta e cea mai veche poza :D restu' le am pe cd :D
17.01.2008
36.9KB
si te rog sa te intorci la mn...k ioty.m-am pus si in genunki..mai mult de atat ce vrei??