Colectia de poze ichliebetokiohotel.3xforum.ro
Total 3945 poze.

InapoiInainte

 
bill lui muzical: in materie de muzica, bill recunoaste ca nu e atras in mod deosebit de anumit genBILL Universul lui muzical: In materie de muzica, Bill recunoaste ca nu e atras in mod deosebit de anumit gen de muzica. El este singurul din trupa aflat in acest caz. Bill asculta cu placere de toate, in afara de tehno si nu are un idol. Cu toate astea el apreciaza melodia rock Bouleverd of broken dreams a celor de la Green Day ( in revista era scris Placebo ) in defavoarea piesei Lonely a hip-hoper-ului Akon. Preferintele sale: Trupa rock Americana Green Day si englezii de la Placebo. Primul cd cumparat: Albumul Live al cantaretei germane Nena. GEORG Universul lui muzical: Copil, Georg a avut sansa de a avea un tata care l-a dus la numeroase si prestigioase concerte. Inca de tanar, el a descoperit pe scena trupe culte ca Rolling Stones sau AC/DC. Adolescent, Georg asculta de toate. Standardele celor de la Rolling Stone, Beatles si Eric Clapton au avut o mare influenta asupra lui. Astazi, el prefera muzica anglo-saxona. Preferintele sale: Trupele rock anglo-saxone Oasis, Green Day si Placebo. Artistul pe care il admira cel mai mult este Michael Balzary, alias Flea, bassistul supertalentat de la Red Hot Chili Peppers. Primul cd cumparat: Definitly Maybe al celor de la Oasis. TOM Universul lui muzical: Inca de la varsta de 6 ani, Tom a fost initiat in toate tipurile de rock (punk, hard, metal…) de tatal sau vitreg chitarist. Cativa ani mai tarziu, el a facut o adevarata pasiune pentru hip-hop. A lasat la o parte cd-urile celor de la Aerosmith sau Yellowcard in favoarea celor a lui Samu Deluxe, o mare figura a rap-ului si hip-hop-ului german. Mai apoi, tanarul a invatat pe de rost toate standardele hip-hop-ului. Printre preferinte, melodia Drop it like it’s hot a lui Snoop Dogg. Preferintele sale: Albumul Let’s Go al rapper-ului Samy Deluxe si marile nume ale hip-hop-ului american. Primul cd cumparat: Greatest Hits al trupei rock americane Aerosmith. GUSTAV Universul lui muzical: Gustav a descoperit muzica inca de la varsta de 5 ani cand asculta casetele vechi ale tatalui sau. A descoperit de asemenea blues-urile lui Eric Clapton, rock-ul lui Pink Floyd si melodiile pop ale lui Brian Adams sau ale celor de la Genesis. Cand a mai crescut, adolescentul si-a aprofundat cultura muzicala si a cedat ispitei hard rock-ului si heavy metal, doua stiluri care nu mai sunt necunoscute lui. Gustav recunoaste ca si-a “inselat� de cateva ori idolii si ca ii place sa danseze in mijlocul noptii pe melodiile pop ale fetelor de la Pussycat Dolls Buttons si Don’t Cha. Preferintele sale: Trupele americane Mettalica, Slipknot, System of a Down, Nickelback si Foo Fighters. Primul cd cumparat: Albumul Mettalica (suprenumit si <> ) al celor de la Mettalica. au gusturi bune:X:X:X :nebun:
29.12.200745.9KB
eh pozele noastre...eh
18.04.200826KB
8. si asta e ultima. adica mai am dar mai pun si altadata.8. Si asta e ultima. Adica mai am dar mai pun si altadata.
01.07.20099.7KB
versuri Versuri "Tokio Hotel - Rette mich (germana)" Zum ersten Mal alleine In unserem Versteck. Ich seh noch uns’ren Namen an der Wand Und wisch sie wieder weg. Ich wollt dir alles anvertrau’n. Warum bist du abgehau’n? Komm zurück! Nimm mich mit! Komm und rette mich, Ich verbrenne innerlich. Komm und rette mich! Ich schaff’s nicht ohne dich. Komm und rette mich! Rette mich! Rette mich! Unsere Träume waren gelog’n Und keine Träne echt. Sag das das nicht wahr ist, Sag’s mir jetzt. Vielleicht hörst du irgendwo, Mein SOS im Radio! Hörst du mich? Hörst du mich nicht? Komm und rette mich! Ich verbrenne innerlich. Komm und rette mich! Ich schaff’s nicht ohne dich. Komm und rette mich! Rette mich! Dich und mich! Dich und mich! Dich und mich! Ich seh noch uns’ren Namen und wisch sie wieder weg Unsere Träume waren gelog’n Und keine Träne echt Hörst du mich? Hörst du mich nicht? Komm und rette mich! Rette mich! Komm und rette mich! Ich verbrenne innerlich. Komm und rette mich! Ich schaff’s nicht ohne dich. Komm und rette mich! Rette mich! Rette mich! Rette mïch! Rette mďch!
09.02.20083.8KB

 
poza picture...poza
17.01.200829.4KB
ah vai de capu meu..cum am putut sa uit bill...ah vai de capu meu..cum am putut sa uit
01.02.200829.7KB
votatzi th k is la comet  
 :nebun:  :nebun:  :nebun: comet votatzi TH k is nominalizatzi la Comet :nebun: :nebun: :nebun:
01.04.200814.5KB
~~~next meah care e cu rappu ei dar o adour :nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun: :rotfl:  :rotfl:~~~NEXT FRIEND~~~ ~~~KlAo0~~~ bitha meah care e cu rappu ei dar o adour :nebun: :nebun: :nebun: :nebun: like's ~snoph dogg~idolul ei ~plimbarile~ ~rappppul~ ~flirtul~ don't likes ~cocalari~ ~luni~ ~paparatzi~(pozele) :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: poza cu mne shi eah
18.07.200843.7KB

 
aleera esti super momoasa :nebun:  :nebun: 
si :nebun:  :nebun: 
 
o poza de ieri:-Aleera esti super momoasa :nebun: :nebun: si tu...lauryco :nebun: :nebun: o poza de ieri:-" :rotfl:
27.01.200837.1KB
ha ha ha..gata te-am spus! picture...Ha ha ha..gata te-am spus!
03.02.200819.3KB
bill:cioc cioc..vrem sa plecam de  roooooog picture...Bill:cioc cioc..vrem sa plecam de aici Tom:va roooooog
08.02.200823.8KB
aici isi batea jok d imbracat cu hainele ei..este faza pe u tube :rotfl: sam llansingaici isi batea jok d eoprietena..sa imbracat cu hainele ei..este faza pe u tube :rotfl:
29.07.200925.2KB

 
cine e mai buna bff daca nu sormea :nebun:  :nebun: `.bezt friendz.`cine e mai buna BFF daca nu sormea :nebun: :nebun:
18.07.200942.5KB
laura..sa stergi pozele care's in plus bill...Laura..sa stergi pozele care's in plus
20.01.200822.1KB
apai si mie imi placeau mai mult..bill imi place mai mlt acu...si mam obisnuit si cu tom..astaapai si mie imi placeau mai mult..bill imi place mai mlt acu...si mam obisnuit si cu tom..asta e..omu isi mai shcimba infatzisarea..
20.08.200918.6KB
:cool::cool:
17.01.200843KB

 
iar lisaiar Lisa
22.06.200940.8KB
:hi::hi:
12.08.200918.3KB
:nebun::nebun:
08.07.200956.1KB
aici punetzi funny cu th... :rotfl: 


  funny videoaici punetzi videocplipuri funny cu th... :rotfl:
03.01.200829.2KB

 
:rusine: picture...:rusine:
19.01.200846KB
i a lasat  i a lasat "sa i atinga" :rotfl:
31.05.201052.5KB
:nebun::nebun:
07.07.200940KB
:rotfl::rotfl:
19.01.20086.4KB

 
ah am s vad care nu le-am pozele noastre...ah am inteles:D hmm s vad care nu le-am pus:|. veche8-|
24.01.200815.5KB
te stiu mumoasa me mik....te besssc mult de tot si acuma pun si eu poze cu mine...app mada mai punete stiu mumoasa me mik....te besssc mult de tot si acuma pun si eu poze cu mine...app mada mai pune poze cu tine ca etsi pre mummoasa....sa le ztii ptr tine...
14.01.200847.5KB
asta...t-t vise..asta...T-T
30.08.20092.6KB
:nebun:  :nebun: picture about bill......:nebun: :nebun:
03.05.200830.4KB

 
ce moarte..ce so pozele noastre...ce moarte..ce koasa??!? esti so scumpika;x;x;x si acu..mdah..eu
16.10.200937.4KB
:limba: picture...:limba:
13.06.200836KB
:zzz::zzz:
23.05.200820.8KB
:nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun: picture...:nebun: :nebun: :nebun: :nebun: :nebun:
13.10.200830.3KB

 
daca nici asta nu te sar yo pt tn... spring nichtDaca nici asta nu te retine Atunci sar yo pt tn...
29.06.20083KB
:nebun:  :nebun: picture...:nebun: :nebun:
25.05.200832.6KB
next plz
 :nod: iubire (+18)next plz :nod:
23.05.200824.6KB
wow..imi place foarte foarte foarte mult next-ul acesta... ce dragalasa e maya .... ma bucur ca inwow..imi place foarte foarte foarte mult next-ul acesta... ce dragalasa e maya .... ma bucur ca in sfarsit taylor si tom au putut vorbi ... sunt nerabdatoare sa vad ce se va mai intampla :nebun: :zzz: astept next :*:*:*:*
23.06.201031.4KB

 
spring nicht
27.07.20082.5KB
ehm..as a zicem  toate..d a etsi ff  r a  a  me.a.numai  ca  alta  culoare  very  nice.. :nebun:ehm..as a zicem toate..d a etsi ff draguzta..ado r frzea..emo??...manus a superba..ca a me.a.numai ca alta culoare very nice.. :nebun: :nebun: ioh cu madutza..sormea... :nebun: :nebun:
22.07.200857.2KB
:zzz: gemenii au jucat in filmul :zzz:
19.08.200919KB
:nebun:  :nebun: :*:*:*:nebun: :nebun: :*:*:*
18.02.200810.2KB
InapoiInainte