!ch~l!3b3~t0k!o~h0t3l
---
Lista Forumurilor Pe Tematici
!ch~l!3b3~t0k!o~h0t3l | Reguli | Inregistrare | Login

POZE !CH~L!3B3~T0K!O~H0T3L

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Alesiandra
Femeie
24 ani
Cluj
cauta Barbat
28 - 58 ani
!ch~l!3b3~t0k!o~h0t3l / ღVersurile sufletului!!ღ / heilig Moderat de sehr:)viele:)Farben, tom, © Bianca
Autor
Mesaj Pagini: 1
dark_drinni
~*BeBe*~

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 37
Heilig (germana)

Ich halt mich wach
für dich
Wir schaffens nicht beide
du weißt es nicht
Ich geb mich jetzt für dich auf
Mein letzter Wille hilft dir raus
bevor das Meer unter mir zerbricht
Ich glaub an dich
Du wirst für mich immer heilig sein
Ich sterb für unsere Unterblichkeit
Meine Hand von Anfang an
über dir
Ich glaub an dich
Du wirst für mich immer heilig sein
Du brichst die Kälte
wenn du sprichst
Mit jedem Hauch von dir
erlöst du mich
Wir sehen uns wieder
irgendwann
Atme weiter
wenn du kannst
Auch wenn das Meer
unter dir zerbricht
Ich glaub an dich
Du wirst für mich immer heilig sein
Ich sterb für unsere Unterblichkeit
Meine Hand von Anfang an
über dir
Ich glaub an dich
Du wirst für mich immer heilig sein
Heilig sein
Heilig sein
Heilig sein
Heilig sein
Ich schau durchs Meer
und seh dein Licht über mir
Ich sinke
ich sinke
weg von dir
Schau mir nicht mehr hinterher
Glaub an dich
Ich glaub an dich
Du wirst für mich immer heilig sein
Ich sterb für unsere Unterblichkeit
Meine Hand von Anfang an
über dir
Und irgendwann
führt das Meer dich zu mir
Ich glaub an dich Du wirst für mich immer heilig sein
Du wirst für mich immer heilig seïn

Traducere
Sfant

Te astept pe tine
Nu ne completam
Tu nu sti asta
Acum ma dau batut
Ultimul meu ajutor vrea sa dispara
Inainte ca marea sa se rupa sub mine
Eu cred in tine

Tu vei fi intotdeauna ceva sfant pentru mine
Eu mor pentru imortalitatea noastra
Mana mea de la inceput a ajuns la tine
Eu cred in tine
Tu vei fi intotdeauna ceva sfant pentru mine

Cand vorbesti tu alungi frigul
Cu fiecare suflare a ta
Imi dai drumul
Ne vom revedea
Cand va fi posibil
Inainte ca marea sa se rupa sub mine
Eu cred in tine

Tu vei fi intotdeauna ceva sfant pentru mine
Eu mor pentru imortalitatea noastra
Mana mea de la inceput a ajuns la tine
Eu cred in tine
Tu vei fi intotdeauna ceva sfant pentru mine

Este sfant
Este sfant
Este sfant
Este sfant
Ma uit in mare
Si iti vad lumina deaspura mea
Ma innec
Ma innec
In tine
Nu imi arata ce va fi dupa
Am incredere in tine
Eu cred in tine

Tu vei fi intotdeauna ceva sfant pentru mine
Eu mor pentru imortalitatea noastra
Mana mea de la inceput a ajuns la tine
Si marea te va aduce uneori la mine
Cred in tine
Cred in tine
Tu vei fi mereu ceva sfant pentru mïne...


_______________________________________
Are you motherfuckers ready for the new shit?
Stand up and admit it, tomorrow's never coming
This is the new shit Stand up and admit it
Do we need it? NO! Do we want it? YEAH!
This is the new shit  Stand up and admit it

pus acum 18 ani
   
ღWer Bin Ichღ
ღ^~*AdmInIstraToR*~^ღ

Din: Iashingtown
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7524
oooo   daaaa......     ador melodia asta.....
si varianta pe engleza ii mijto.....


_______________________________________

               
Enjoy my freaky blog!

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la