!ch~l!3b3~t0k!o~h0t3l
---
Lista Forumurilor Pe Tematici
!ch~l!3b3~t0k!o~h0t3l | Reguli | Inregistrare | Login

POZE !CH~L!3B3~T0K!O~H0T3L

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
glamour35
Femeie
24 ani
Constanta
cauta Barbat
28 - 69 ani
!ch~l!3b3~t0k!o~h0t3l / ღVersurile sufletului!!ღ / Schrei Moderat de sehr:)viele:)Farben, tom, © Bianca
Autor
Mesaj Pagini: 1
x__rette_mich_o_0
~*WirkLicH*~

Din: .Galati.
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 850
Du stehst auf und kriegst gesagt,
wohin du gehen sollst
Wenn du da bist,
hörst du auch noch,
was du denken sollst
Danke, das war mal wieder echt 'n geiler Tag
Du sagst nichts und keiner fragt dich:
Sag mal, willst du das?

nein - nein - nein - nananana nein
nein - nein - nein - nananana nein

Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Auch wenn es weh tut
Schrei so laut du kannst!
Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Auch wenn es weh tut
Schrei so laut du kannst- Schrei!

Pass auf- Rattenfänger lauern überall
Verfolgen dich und greifen nach dir aus'm Hinterhalt
Versprechen dir alles, wovon du nie geträumt hast
und irgendwann ist es zu spät und dann brauchst du das


nein - nein - nein - nananana nein
nein - nein - nein - nananana nein

Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Auch wenn es weh tut
Schrei so laut du kannst!
Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Weil es so weh tut
Schrei so laut du kannst - Schrei!

Zurück zum Nullpunkt- jetzt kommt eure Zeit
Lasst sie wissen, wer ihr wirklich seid

Schrei- schrei- schrei- schrei- jetzt ist unsere Zeit...

Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Auch wenn es weh tut
Schrei so laut du kannst!
Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Weil es so weh tut
Schrei so laut du kannst
Und jetzt schweig!

Nein!- Weil du du selbst bist
Nein!- Und weil es das Letzte ist
Nein!- Weil es so weh tut
Schrei so laut du kannst!
Nein! - Nein! - Nein! - Nein! - Nein! - Nein!
Schreï so laut du kannst - SCHREI!
     

schrei stehst auf und kriegst gehen sollstwenn bist,hörst auch noch,was denken das war mal wieder

4KB


_______________________________________

when you`re gone..the pieces of my heart are missing you..

pus acum 18 ani
   
ღWer Bin Ichღ
ღ^~*AdmInIstraToR*~^ღ

Din: Iashingtown
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7524
cea mai  rock melodie de la ei..... ii place la tot cartieru in care locuiesc...  

_______________________________________

               
Enjoy my freaky blog!

pus acum 18 ani
   
x__rette_mich_o_0
~*WirkLicH*~

Din: .Galati.
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 850
o da:>

orikum e prea marpha:>


_______________________________________

when you`re gone..the pieces of my heart are missing you..

pus acum 18 ani
   
ღWer Bin Ichღ
ღ^~*AdmInIstraToR*~^ღ

Din: Iashingtown
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7524
da...o canta  doi prieteni deai mei la miezu noptzii la tigaie si matura....    

_______________________________________

               
Enjoy my freaky blog!

pus acum 18 ani
   
tomy kaulitz
~*CoOl*~

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 159
schrei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

schrei

20.1KB


_______________________________________
De ce toţi te judeca
Fara sa audă ce ai de spus?
De ce se cred atât de diferiţi si de superiori
Când de fapt sunt ca toţi ceilalţi?
De ce atunci când eşti trist
Nimeni nu e alături de tine



pus acum 17 ani
   
ღWer Bin Ichღ
ღ^~*AdmInIstraToR*~^ღ

Din: Iashingtown
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7524
bill tzipa  mereu..de  fericire..pe  scena...cand  ia  un premiu.l.sua m,ai mujlte  in cauzl lui..si  la  tom..banuiesc...        

_______________________________________

               
Enjoy my freaky blog!

pus acum 17 ani
   
sehr:)viele:)Farben
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 4526
prea tare melodia asta    

pus acum 17 ani
   
╰☆╮ĐℜąG ∑ε τσ Hεℓℓ╰☆╮
~*WirkLicH*~

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 606
           


aoleu ce ma tipa mamamea cand ascultam melodia asta    



normal...eu ca nesimtita o asc la maxim      


_______________________________________
-----> <-----




pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la